Voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN

1.Kandidatuur:
Als je akkoord gaat met de algemene voorwaarden kan je je kandidaat stellen om deel te nemen aan onze beurs.
Dit doe je door enkele foto’s van je werk of je website door te sturen naar stielenstijl@gmail.com voor 25 augustus.
We streven ernaar om mooie en gevarieerde standen aan te bieden op onze beurs, daarom moeten we een selectie maken.
Begin september laten we jullie weten of je kan mee doen.
Als we vinden dat je in ons concept past sturen we je een factuur en officieel inschrijvingsformulier.
Dit stuur je zo snel mogelijk ingevuld terug, ten laatste voor 15 september.
Inschrijvingsgeld dient ook betaald te worden voor 15 september.

2.Deelname kosten:
grote stand : 1.5m x 1,80m (incl tafel 75 x 180cm): 125€
kleine stand: 1.5m x 1,20m (incl tafel 60 x 120cm): 80€
halve m extra voor een rekje naast je stand 20€
prijzen incl. BTW

  1. opbouwen en afbreken
    opbouwen kan vanaf 8 u
    We willen jullie vragen van je stand pas af te breken na 18u.
    Je hebt tot 20u de tijd om alles op te ruimen
    Vuilnis laat je niet achter en neem je mee
    de oprit naar het hoofdgebouw bestaat uit kasseien dus niet evident voor rolkarretjes

  2. Verantwoordelijkheid :
    Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen stand. Je dient zelf de nodige verzekeringen voor je stand te voorzien: burgerlijke aansprakelijkheid, diefstal, ....Wij voorzien niet in een verzekering diefstal, en kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden voor diefstal tijdens de opbouw , afbouw of tijdens de beurs. (Als de waarborg diefstal onderschreven is in je eigen polis, zal deze soms ook van toepassing zijn voor goederen op verplaatsing. Kijk hiervoor je eigen brandverzekering na). Stiel En Stijl kan niet aansprakelijk gesteld worden voor ongevallen en/of directe of indirecte schade van welke aard dan ook die ontstaat door deelname aan de beurs.
    Alle standhouders worden verondersteld officieel gevestigd te zijn als ondernemer en zich te houden aan alle wetgevingen en reglementeringen inzake belastingen en inzake sociale en handelswetgeving.

  3. Promotie en sociale media:
    Om de nodige reclame te maken voor het event vragen we aan alle deelnemers om ons enkele foto's (vrij van rechten en in hoge resolutie voor folders en affiche) door te sturen. Liefst zo snel mogelijk, zo kunnen wij ze ook snel op de website en andere digitale kanalen plaatsen. Graag één actie foto( omdat we de nadruk willen leggen op het ambachtelijke) en 3 foto's van je producten. Deze zullen gedeeld worden op facebook, Instagram en op de website staan.
    Elke standhouder krijgt affiches en flyers en wordt verondersteld deze in zijn omgeving en bij plaatselijke handelaars uit te delen.
    Elke standhouder zal op zijn eigen sociale media reclame maken voor Stiel & Stijl, door posts te delen en mensen uit te nodigen voor het evenement

6.Annuleren van deelname:
Je deelname annuleren kan enkel via mail tot 30 september. De annulatie is geldig als u van ons een bevestiging hebt gekregen.
Annuleren na 30 september kost je 50% van het gefactureerde bedrag voor de huur van je gereserveerde stand.
Bij annuleren na 15 oktober recupereer je niets van het betaalde bedrag.