Algemene Voorwaarden

PRIJZEN DEELNAME:
Huur stand 1.5 x2.2 =3.08m²:90€ (108.9 incl BTW)
1 tafel inbegrepen
Huur stand 1.5mx 3m=4.5m²: 115€ (133.1incl BTW)
1 tafel inbegrepen
Huur stand 1.5 x 4.4m=6.6m²:140€ (169.4 incl BTW)
1 tafel inbegrepen
Huur stand 2.5m x 3m=7.5m²=160€ (193.6 excl BTW)
1 tafel inbegrepen
stand op een hoek dus extra vrije zijde : 40€ (50.5 incl.btw) opgelet beperkt in aantal
Elektriciteit op je stand 30€ (36.3 incl BTW) extra tafel: 10€ (12.1 incl BTW)

AFSPRAKEN:

  1. Je stand :
    Er is plaats voorzien om te laden en lossen, hier mag je dus alleen staan om je spullen uit te laden. Daarna moet je je auto gaan parkeren in de buurt. Deze plaats om te laden en te lossen wordt afgesloten tijdens de beurs. Na de beurs kan je je auto terug hier parkeren om in te laden.
    Vanaf 8u kan de opbouw beginnen. De deuren gaan open voor het publiek om 11 u.
    Dan moet alles klaar staan. Iedereen krijgt een plaats toe gewezen. Je kan geen plaats opeisen. Je stand hoort altijd bemand te zijn.
    Je bent tijdens het evenement zelf verantwoordelijk voor je stand
    De beurs duurt tot 18u, daarna mag je pas beginnen met je stand af te breken.
    Er wordt geen vuil achtergelaten, je neemt je afval mee naar huis. Tafels en stoelen worden proper en onbeschadigd terug afgeleverd na de beurs
    1. Verantwoordelijkheid :
      Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen stand. Je dient zelf de nodige verzekeringen voor je stand te voorzien: burgerlijke aansprakelijkheid, diefstal, ....Wij voorzien niet in een verzekering diefstal, en kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden voor diefstal tijdens de opbouw , afbouw of tijdens de beurs. (Als de waarborg diefstal onderschreven is in je eigen polis, zal deze soms ook van toepassing zijn voor goederen op verplaatsing. Kijk hiervoor je eigen brandverzekering na). Stiel En Stijl kan niet aansprakelijk gesteld worden voor ongevallen en/of directe of indirecte schade van welke aard dan ook die ontstaat door deelname aan de beurs.
      Alle standhouders worden verondersteld officieel gevestigd te zijn als ondernemer en zich te houden aan alle wetgevingen en reglementeringen inzake belastingen en inzake sociale en handelswetgeving.
    2. Promotie en sociale media:
      Om de nodige reclame te maken voor het event vragen we aan alle deelnemers om ons enkele foto's (vrij van rechten en in hoge resolutie voor folders en affiche) door te sturen. Liefst zo snel mogelijk, zo kunnen wij ze ook snel op de website en andere digitale kanalen plaatsen. Indien mogelijk één actie foto( omdat we de nadruk willen leggen op het handwerk) en 3 foto's van je producten. Deze zullen gedeeld worden op facebook, instagram en op de website staan.
      Elke standhouder krijgt flyers en wordt verondersteld deze in zijn omgeving en bij plaatselijke handelaars uit te delen.
      Elke standhouder zal op zijn eigen sociale media reclame maken voor Stiel & Stijl, door posts te delen en mensen uit te nodigen voor het evenement
      4.Standprijs:
      Je betaalt het bedrag voor de stand van de overeengekomen grootte voor 15 maart
      Dit bedrag dekt -de standplaats, een tafel en 2 stoelen.
      -vermelding op de website tot enkele weken voor de volgende editie
      -vermelding op flyers
      -vermelding op facebook en Instagram. Wij zorgen voor de nodige reclame op sociale media. Wij
      hopen dan ook dat u enthousiast onze posts zal delen, zodat we een zo groot mogelijk publiek
      kunnen warm maken voor het event.
      -Wij brengen relevante dag- en weekbladen op de hoogte van het event.
      -koffie en thee, 1 soep per stand
      Elektriciteit op je stand moet je aanvragen op je inschrijvingsformulier ,je brengt zelf voldoende verlengkabels en contactdozen mee. Als je je betaalterminal moet opladen moet je dus elektriciteit vragen voor op je stand
      -Er is gratis wifi in het gebouw

5.Annuleren van deelname:
Je deelname annuleren kan enkel via mail tot 1 maart.
Annuleren na 15 maart kost je 50% van het gefactureerde bedrag voor de huur van je
gereserveerde stand.
Bij annuleren na 1 april recupereer je niets van het betaalde bedrag