Voorwaarden
ALGEMENE VOORWAARDEN
AFSPRAKEN
-
Verantwoordelijkheid :
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen stand. Je dient zelf de nodige verzekeringen voor je stand te voorzien: burgerlijke aansprakelijkheid, diefstal, ....Wij voorzien niet in een verzekering diefstal, en kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden voor diefstal tijdens de opbouw , afbouw of tijdens de beurs. (Als de waarborg diefstal onderschreven is in je eigen polis, zal deze soms ook van toepassing zijn voor goederen op verplaatsing. Kijk hiervoor je eigen brandverzekering na). Stiel En Stijl kan niet aansprakelijk gesteld worden voor ongevallen en/of directe of indirecte schade van welke aard dan ook die ontstaat door deelname aan de beurs.
Alle standhouders worden verondersteld officieel gevestigd te zijn als ondernemer en zich te houden aan alle wetgevingen en reglementeringen inzake belastingen en inzake sociale en handelswetgeving. - Promotie en sociale media:
Om de nodige reclame te maken voor het event vragen we aan alle deelnemers om ons enkele foto's (vrij van rechten en in hoge resolutie voor folders en affiche) door te sturen. Liefst zo snel mogelijk, zo kunnen wij ze ook snel op de website en andere digitale kanalen plaatsen. Graag één actie foto( omdat we de nadruk willen leggen op het ambachtelijke) en 3 foto's van je producten. Deze zullen gedeeld worden op facebook, Instagram en op de website staan.
Elke standhouder krijgt affiches en flyers en wordt verondersteld deze in zijn omgeving en bij plaatselijke handelaars uit te delen.
Elke standhouder zal op zijn eigen sociale media reclame maken voor Stiel & Stijl, door posts te delen en mensen uit te nodigen voor het evenement
4.Kandidatuur:
Als je akkoord gaat met de algemene voorwaarden kan je je kandidaat stellen om deel te nemen aan onze beurs.
Dit doe je door enkele foto’s van je werk of je website door te sturen naar stielenstijl@gmail.com
We streven ernaar om mooie en gevarieerde standen aan te bieden op onze beurs, daarom moeten we een selectie maken.
Als we vinden dat je in ons concept pas sturen we je een inschrijvingsformulier.
Dit stuur je zo snel mogelijk ingevuld terug, ten laatste voor 30 juli.
Als je je inschrijvingsformulier hebt doorgestuurd wordt er een factuur opgemaakt voor je deelname, dit moet betaald zijn voor 1 september.
5.Annuleren van deelname:
Je deelname annuleren kan enkel via mail tot 10 september. De annulatie is geldig als u van ons een bevestiging hebt gekregen.
Annuleren na 10 september kost je 50% van het gefactureerde bedrag voor de huur van je gereserveerde stand.
Bij annuleren na 15 oktober recupereer je niets van het betaalde bedrag